Recenze e-shopu Muzza.cz

Vzhledem k tomu, že na internetu nenaleznete recenzi na společnost MUZZA design s.r.o. provozující e-shop Muzza.cz, rozhodla jsem se, že se podělím o zkušenosti s touto firmou.

Moje pochybnosti o Muzza.cz

Při výběru postele do svého nového pokoje jsem hledala něco zajímavého, avšak cenově dostupného. Na internetu jsem narazila na postel, která se mi moc líbila a zároveň mi zapadala do mého konceptu. Nicméně byla velmi drahá. Po důkladném hledání jsem ji objevila na e-shopu Muzza.cz o zhruba 2 tisíce levněji než u konkurence. V první chvíli jsem byla šťastná, ale zároveň se ve mne zrodila 1. pochybnost.

2. varování přišlo ve chvíli, kdy jsem se snažila najít nějakou recenzi na tento e-shop, o kterém jsem doposud neslyšela. Bohužel zklamal Google, Firmy.cz i Facebook, kde byl jediný náznak nějaké spokojenosti. Jenže co si myslet o 3 lidech, kteří na sociální síti Facebook někdy před rokem dali 5 hvězdiček bez jakéhokoliv popisu? Jediné, co mi proběhlo hlavou bylo, že se jedná o fiktivní účty majitelů.

Informace z Obchodního rejstříku mne také nepotěšily, neboť firma měla být založena v září 2017, což je přesně rok a 1 měsíc působení na trhu. Z mého pohledu tedy firma bez historie. Když jsem se navíc podívala na sídlo společnosti, bylo v panelovém domě, a ještě se základním kapitálem ve výši 1 000 Kč.

Poslední kapkou byla nutnost platby předem za objednané zboží, a to ještě formou online platby.

Objednání zboží

Nicméně i přes tyto všechny výše zmíněné problémy jsem postel objednala na pokyn mojí maminky s tím, že to prostě riskneme.

Po dlouhém proklikávání se nákupním košíkem se mi podařilo najít alespoň variantu klasického bankovního převodu, a ne online platby. Po odeslání objednávky se mi na webu automaticky vytvořil účet, kde bylo možné sledovat stav objednávky. Mimo jiné mi od této chvíle začali posílat velké množství marketingových sdělení, které ale naštěstí šly jedním klikem odhlásit.

Čekání na zboží

Po týdnu, kdy se na webu stav mojí objednávky nezměnil ani na zaplaceno, jsem nervózně psala na podporu e-shopu. Na e-mail ovšem nikdo nereagoval, proto jsem se na ně obrátila přes sociální síť Facebook, kde mi po nějaké době odpověděli, že měli technické problémy a že se mi v brzké době ozvou. Následně jsem se dočkala odpovědi přes e-mail a ve stejnou chvíli byl na webu změněn stav mojí objednávky.

Přes měsíc jsem trnula, zda postel přijde nebo ne. Když nastal týden, v němž bylo avizované doručení, nikdo se pořád neozýval. V úterý daného týdne jsem se rozhodla do firmy zavolat, ale nikdo mi to samozřejmě nezvedal, takže jsem se pomalu začínala srovnávat s tím, že budu řešit další problémy.

Nicméně jsem jim napsala ještě na Facebook. Po dvou hodinách mi odpověděli, že postel jim již přišla na sklad a během dneška by měla být expedována. Po této akci se na webu v administraci mého účtu objednávka změnila na dokončenou.

Ale nastalo čtvrteční pozdní odpoledne, postel pořád nikde a zpráva od přepravce mi také nedorazila. Zkoušela jsem znovu volat do MUZZA designu a tentokrát úspěšně. Sdělili mi, že jim vznikl problém s tím, že přepravní společnosti Geis odmítla balík převzít z důvodu nadměrné velikosti, proto ho museli poslat přes firmu DB Schenker, ale že zítra maximálně v pondělí určitě přijde.

V pátek samozřejmě nic, v pondělí nic, v úterý také nic, až ve středu mi volal pán, že za 5 minut přijede s paletou zboží. Super, žádné avízo dopředu, prostě si přijedu. Na jednu stranu jsem byla naštvaná z neprofesionality, na druhou šťastná, že postel snad přijde a peníze nepřijdou vniveč.

Postel tedy opravdu přišla, ale zase s jedním háčkem.

Menší zádrhel

Po obdržení postele jsem ji hned začala skládat, ale zjistila jsem, že místo zásuvky pod postel mi poslali úložný box. Proto jsem zase musela volat na infolinku a domluvit se na dalším postupu. Omlouvali se s tím, že zásuvku hned pošlou a box si zároveň vyzvednou.

Asi o 3 dny později mi přišla zásuvka, ale box po mne nechtěli. Pro ten si přijel úplně stejný kurýr až další den, což mne rozčílilo, neboť jsem s ním měla další zbytečné starosti, které nebyly žádným způsobem kompenzovány.

Zhodnocení nákupu na Muzza.cz

Dle mého názoru má e-shop velký potenciál, ale zbytečně si jej sráží k zemi. Nákupní proces pro mne nebyl vůbec příjemný, a to jen z toho důvodu, že si nejsou schopni zajistit důvěryhodnost. Vše hraje proti nim, přitom se vším se dá pracovat a lépe uchopit.

Dále bych očekávala, že za komplikace, které mi způsobili, mi poskytnou nějakou kompenzaci nebo alespoň poděkování za spolupráci při vrácení jimi špatně zaslaného zboží, ale nic takového se nestalo.

Důležité ale je, že se nemusíte bát si na e-shopu Muzza.cz objednat designový kousek do svého domova.

4 komentáře

    1. Krásné ráno Andreo, vůbec není zač. Už když jsem se rozhodla na Muzza.cz nakoupit, hned jsem věděla, že z toho vznikne článek, aby ostatním mohl pomáhat při rozhodování 🙂

  1. Dobrý den, Eva,

    mockrát Vám děkujeme za Vaši recenzi našeho e-shopu.

    Projekt Muzza a celý náš tým dělá vždy maximum pro naše zákazníky a ke všem objednávkám přistupuje velice zodpovědně.

    Ověřovali jsme si naši komunikaci a na každý email či zprávu jsme Vám odpověděli v průběhu 24 hodin. Samozřejmě rozumíme, že někdy to není to, co zákazník očekává ale pracujeme na zlepšení a pevně věříme, že náš tým to bude schopen v krátké době zvládnout rychleji.

    Rovněž se Vám ještě jednou chceme omluvit, kdy při doručování došlo k záměně v jedném z Vámi objednaných produktů. Bohužel, selhal lidský faktor ale přesto to naše logistika obratem vyřešila.

    Pevně věříme, že si v budoucnu k nám opět najdete cestu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Erik
    Tým muzza.cz

    1. Krásné dopoledne Eriku,
      Muzza je mladý projekt, kterému fandím, neboť má potenciál, ale je nutné u něj vychytat počáteční mouchy. Což mu samozřejmě nezazlívám, neboť bez chyb se nikdo neučí a počátky jsou vždy těžké. Spíš obdivuji lidi, kteří za novými projekty stojí, proto mne tato zkušenost nemůže odradit od budoucích nákupů.
      Navíc pro mne bylo nejhorší rozhodování, zda produkt objednat nebo ne, a nejistota, zda přijde nebo ne. To co se dělo poté, beru jako součást života, který by byl bez problémů nudný a nikdo a nic by se nikam neposunulo.

      Přeji mnoho úspěchů při budování silného brandu a místa, kde se lidé budou ocitat v ráji designu.