Recenze e-shopu Muzza.cz

Vzhledem k tomu, že na internetu nenaleznete recenzi na společnost MUZZA design s.r.o. provozující e-shop Muzza.cz, rozhodla jsem se, že se podělím o zkušenosti s touto firmou.

Moje pochybnosti o Muzza.cz

Při výběru postele do svého nového pokoje jsem hledala něco zajímavého, avšak cenově dostupného. Na internetu jsem narazila na postel, která se mi moc líbila a zároveň mi zapadala do mého konceptu. Nicméně byla velmi drahá. Po důkladném hledání jsem ji objevila na e-shopu Muzza.cz o zhruba 2 tisíce levněji než u konkurence. V první chvíli jsem byla šťastná, ale zároveň se ve mne zrodila 1. pochybnost.

2. varování přišlo ve chvíli, kdy jsem se snažila najít nějakou recenzi na tento e-shop, o kterém jsem doposud neslyšela. Bohužel zklamal Google, Firmy.cz i Facebook, kde byl jediný náznak nějaké spokojenosti. Jenže co si myslet o 3 lidech, kteří na sociální síti Facebook někdy před rokem dali 5 hvězdiček bez jakéhokoliv popisu? Jediné, co mi proběhlo hlavou bylo, že se jedná o fiktivní účty majitelů.

Informace z Obchodního rejstříku mne také nepotěšily, neboť firma měla být založena v září 2017, což je přesně rok a 1 měsíc působení na trhu. Z mého pohledu tedy firma bez historie. Když jsem se navíc podívala na sídlo společnosti, bylo v panelovém domě, a ještě se základním kapitálem ve výši 1 000 Kč.

Poslední kapkou byla nutnost platby předem za objednané zboží, a to ještě formou online platby.

Objednání zboží

Nicméně i přes tyto všechny výše zmíněné problémy jsem postel objednala na pokyn mojí maminky s tím, že to prostě riskneme.

Po dlouhém proklikávání se nákupním košíkem se mi podařilo najít alespoň variantu klasického bankovního převodu, a ne online platby. Po odeslání objednávky se mi na webu automaticky vytvořil účet, kde bylo možné sledovat stav objednávky. Mimo jiné mi od této chvíle začali posílat velké množství marketingových sdělení, které ale naštěstí šly jedním klikem odhlásit.

Čekání na zboží

Po týdnu, kdy se na webu stav mojí objednávky nezměnil ani na zaplaceno, jsem nervózně psala na podporu e-shopu. Na e-mail ovšem nikdo nereagoval, proto jsem se na ně obrátila přes sociální síť Facebook, kde mi po nějaké době odpověděli, že měli technické problémy a že se mi v brzké době ozvou. Následně jsem se dočkala odpovědi přes e-mail a ve stejnou chvíli byl na webu změněn stav mojí objednávky.

Přes měsíc jsem trnula, zda postel přijde nebo ne. Když nastal týden, v němž bylo avizované doručení, nikdo se pořád neozýval. V úterý daného týdne jsem se rozhodla do firmy zavolat, ale nikdo mi to samozřejmě nezvedal, takže jsem se pomalu začínala srovnávat s tím, že budu řešit další problémy.

Nicméně jsem jim napsala ještě na Facebook. Po dvou hodinách mi odpověděli, že postel jim již přišla na sklad a během dneška by měla být expedována. Po této akci se na webu v administraci mého účtu objednávka změnila na dokončenou.

Ale nastalo čtvrteční pozdní odpoledne, postel pořád nikde a zpráva od přepravce mi také nedorazila. Zkoušela jsem znovu volat do MUZZA designu a tentokrát úspěšně. Sdělili mi, že jim vznikl problém s tím, že přepravní společnosti Geis odmítla balík převzít z důvodu nadměrné velikosti, proto ho museli poslat přes firmu DB Schenker, ale že zítra maximálně v pondělí určitě přijde.

V pátek samozřejmě nic, v pondělí nic, v úterý také nic, až ve středu mi volal pán, že za 5 minut přijede s paletou zboží. Super, žádné avízo dopředu, prostě si přijedu. Na jednu stranu jsem byla naštvaná z neprofesionality, na druhou šťastná, že postel snad přijde a peníze nepřijdou vniveč.

Postel tedy opravdu přišla, ale zase s jedním háčkem.

Menší zádrhel

Po obdržení postele jsem ji hned začala skládat, ale zjistila jsem, že místo zásuvky pod postel mi poslali úložný box. Proto jsem zase musela volat na infolinku a domluvit se na dalším postupu. Omlouvali se s tím, že zásuvku hned pošlou a box si zároveň vyzvednou.

Asi o 3 dny později mi přišla zásuvka, ale box po mne nechtěli. Pro ten si přijel úplně stejný kurýr až další den, což mne rozčílilo, neboť jsem s ním měla další zbytečné starosti, které nebyly žádným způsobem kompenzovány.

Zhodnocení nákupu na Muzza.cz

Dle mého názoru má e-shop velký potenciál, ale zbytečně si jej sráží k zemi. Nákupní proces pro mne nebyl vůbec příjemný, a to jen z toho důvodu, že si nejsou schopni zajistit důvěryhodnost. Vše hraje proti nim, přitom se vším se dá pracovat a lépe uchopit.

Dále bych očekávala, že za komplikace, které mi způsobili, mi poskytnou nějakou kompenzaci nebo alespoň poděkování za spolupráci při vrácení jimi špatně zaslaného zboží, ale nic takového se nestalo.

Důležité ale je, že se nemusíte bát si na e-shopu Muzza.cz objednat designový kousek do svého domova.

16 komentářů

    1. Krásné ráno Andreo, vůbec není zač. Už když jsem se rozhodla na Muzza.cz nakoupit, hned jsem věděla, že z toho vznikne článek, aby ostatním mohl pomáhat při rozhodování 🙂

  1. Dobrý den, Eva,

    mockrát Vám děkujeme za Vaši recenzi našeho e-shopu.

    Projekt Muzza a celý náš tým dělá vždy maximum pro naše zákazníky a ke všem objednávkám přistupuje velice zodpovědně.

    Ověřovali jsme si naši komunikaci a na každý email či zprávu jsme Vám odpověděli v průběhu 24 hodin. Samozřejmě rozumíme, že někdy to není to, co zákazník očekává ale pracujeme na zlepšení a pevně věříme, že náš tým to bude schopen v krátké době zvládnout rychleji.

    Rovněž se Vám ještě jednou chceme omluvit, kdy při doručování došlo k záměně v jedném z Vámi objednaných produktů. Bohužel, selhal lidský faktor ale přesto to naše logistika obratem vyřešila.

    Pevně věříme, že si v budoucnu k nám opět najdete cestu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Erik
    Tým muzza.cz

    1. Krásné dopoledne Eriku,
      Muzza je mladý projekt, kterému fandím, neboť má potenciál, ale je nutné u něj vychytat počáteční mouchy. Což mu samozřejmě nezazlívám, neboť bez chyb se nikdo neučí a počátky jsou vždy těžké. Spíš obdivuji lidi, kteří za novými projekty stojí, proto mne tato zkušenost nemůže odradit od budoucích nákupů.
      Navíc pro mne bylo nejhorší rozhodování, zda produkt objednat nebo ne, a nejistota, zda přijde nebo ne. To co se dělo poté, beru jako součást života, který by byl bez problémů nudný a nikdo a nic by se nikam neposunulo.

      Přeji mnoho úspěchů při budování silného brandu a místa, kde se lidé budou ocitat v ráji designu.

  2. Dobry den,

    Chtela bych tez sdilet svou zkusenost s e-shopem muzza, ktera byla dost strastiplna a uz nikdy bych si u nich nic neobjednavala, ac maji opravdu pekny sortiment.
    Objednala jsem si u nich pohovku cca v polovine zari. Ac byla doba dodani 4 tydny, pohovka dorazila za tydnu 6. Rohovy dil pohovky byl zavadny, chybely diry v calouneni, a tak nebylo mozne pridelat nozicky, cili jsem musela pohovku reklamovat. Bylo mi slibeno, ze komplet nova pohova dorazi do dvou tydnu, opet to trvalo o dva tydny dele, cili jsem mela doma zcela nefunkcni pohovku. Pak nastalo martyrium s kuryrem. Opet jsem se musela uvolnovat z prace kvuli kuryrovi, ktery jezdi jen 9-17:00. Ve stanoveny den kuryr nedorazil, tak jsem na kuryrni sluzbu volala a ten mi sdelil, ze zavoz je muzzou domluven az na druhy den! Cili opet dalsi volno v praci. Pote kuryr dorazil, ale odmitl stary dil prevzit, protoze nebyl zabalen. 100kg pohovku jsem opravdu nemela cim zabalit, ani nevim jak. Dle obchodniho zakoniku toto zajistuje prodejce u reklamovaneho zbozi. Nekolik dni jsem se s Muzzou dohadovala, az nakonec sehnali kuryra, ktery prevzal pohovku nezabalenou. Cili jsem mela doma dva obrovske gauce cca tyden.

    Kdyz jsem po muzze chtela odskodne za vsechny neprijemnosti, tak mi po nekolika urgencich dali voucher 1000kc na dalsi nakup. Objdnala jsem si u nich predplatne casopisu Soffa, ktery mi ani po 3 mesicich stale neprisel.

    Pristup a reseninrklamaci strasne, doporucuji u nich NIKDY neobjednavat, pokud nestojite o starosti.

    Tereza Tarantova

    1. Dobrý den Terezo,

      rádi bychom poděkovali za ohlas na naše služby a zároveň se chtěli omluvit za vzniklé nepříjemnosti spojené s nákupem.

      Všechny pohovky na naší stránce mají standardní délku doručení 4-8 týdnů. Samozřejmě chápeme, že čekací doba se občas může zdát příliš dlouhá, avšak většina našich výrobků jde přímo na vyžádání do výroby. I přesto, se snažíme udělat maximum pro to, aby dodání bylo co nejrychlejší, ale ne vždy se nám to podaří.

      Je nám velice líto, že rohový díl pohovky byl z výroby závadný a reklamaci jsme začali neprodleně řešit. Novou pohovku jsme se pro Vás snažili vyexpedovat co nejdříve i přesto, že standardní doba dodání je zmíněných 4-8 týdnů.

      Kurýr Vám pak doručil novou pohovku s jednodenním zpožděním a odmítl převzít starý díl, protože nebyl zabalený. Bohužel v této situaci nemáme stoprocentní kontrolu nad kurýrní službou a chápeme, že to na Vaši frustraci s celou věcí jen přidávalo. Každopádně jsme se snažili celou situaci vyřešit a pořídili jsme kurýra, který převzal i nezabalenou pohovku.

      Muzza dokáže férově uznat své pochybení a má snahu daný problém vstřícně řešit. Náš tým se snažil podchytit vzniklou problémovou situaci hned od začátku ( od uznané reklamace, omluvy, nepřetržité komunikace, zabezpečení kurýra) a vyřešit ji samozřejmě k Vaší spokojenosti. Vyměnili jsme vadné zboží a také nabídli 1000 Kč voucher na další nákup jako odškodné, za který jste si objednali předplatné časopisu Soffa. Věřte, že nikdo z nás v té době ani jen netušil a už vůbec nečekal, že Soffa magazín pozastaví svůj provoz a přestane operovat. Tuto informaci jsme se dozvěděli jen před pár dny a rovněž se snažíme nimi vzniklé škody napravit.

      Snažíme se přistupovat ke každému spotřebiteli individuálně a maximálně zodpovědně. Váš komentář v žádném případě nechceme brát na lehkou váhu, natož ho ignorovat.

      Tímto bychom se Vám chtěli ještě jednou za celou nepříjemnou zkušenost omluvit a děkujeme Vám za počáteční důvěru. Z těchto špatných zkušeností se ponaučíme, budeme obezřetnější a budeme se do budoucna jen zlepšovat, aby byl každý zákazník spokojený.

      Erik
      Tým muzza.cz

  3. Dobry den,

    tak ja bych rada napsala naopak pozitivni zkusenost s obchodem Muzza. Jako nebylo to uplne „dokonale“ ale rozhodne ne vinou obchodu. V lednu 2019 jsme objednali 3x zidle a lampu.
    Nejdriv se nam nedarilo zaplatit pres Pay Pal, kdyz jsem kontaktovala e-shop, tak temer okamzite jsem obdrzela print screeny s navodem. Cekaci doba sice byla delsi, ale s tim jsme pocitali (ted mame objednanou lampu z jineho eshopu a uz na ni cekame 3tydny 🙁 v dnesni dobe asi malo kdo si muze dovolit mit takovy sortiment skladem.. Je pravda, ze se moc nevzpominam jak to bylo s kuryrem, tim, ze jsem doma na materske, tak jsem dobu doruceni nemusela resit…

    No a ted to co me prijemne prekvapilo a myslim si, ze v dnesni dobe to neni uplne bezne. Temer po 9 mesicich se nam zacali zidle rozpadat (coz u vyrobku za takovou cenu clovek fakt neocekava!) Napsala jsem na eshop a vse se resilo okamzite! Do tydne jsem mela vyjadreni vyrobce, kde uznali chybu, za dalsich 14 dni jsem mela zidle na sklade, Po celou dobu byla perfektni komunikace, vstricne a moc mile jednani.

    Asi by pusobilo lepe, kdyby firma mela prostor pro otevrene recenze… aspon na FB. Na Vaš clanek jsem narazila vlastne diky tomu, ze jsem chtela podekovat za vyrizeni reklamaci, tak vkladam svoje poznatky aspon sem 🙂

    Hezky den,
    Maya

  4. Mam negativnu skusenost so spolocnostou Muzza.cz. Objednal som si sedacku. Prisla poskodena. Su na nej 3 cierne bodky, vyzeraju ako od fixky. Mal som 2 moznosti. Ziadat o zlavu alebo tovar vratit. Chcel som tovar vratit ale zistil som ze ja musim zaplatit za prepravu spat. Sedacka ma okolo 70kg. Neviem ju sam odniest pred vchod, takze by som musel zaplatit extra za odvoz z bytu. Spolocnost Muzza mi doviezla sedacku iba pred vchod. Musel som zaplatit soferovi aby mi ju pomohol vyniest do bytu. Takze vratit sedacku by ma stalo niekolko tisic. Plus 400Kc co som uz dal soferovi. Takisto som nevedel ako ju zabalit aby sa este viac neznicila pri ceste do skladu. V tejto chvili som uz komunikoval s obchodnym riaditelom spolocnosti Muzza ktory ma oklamal ked mi slubil ze posle technika ku mne domov aby sa iba pozrel na skodu kedze som nemal zaujem aby mi tu niekto prisiel a snazil sa vycistit tie skvrny. Vyslovene mi slubil ze nikto nepride nic cistit. Technik prisiel na druhy den a hned chcel skusit vycistit skvrny. Po prediskutovani situacie s technikom, sam technik povedal ze je riziko ze skvrny iba viac rozmaze a nevycisti. Tak som ho poslal prec. V tejto chvili som uz nemal ziadnu doveru voci spolocnosti Muzza, ani voci ich obchodnemu riaditelovi a bal som sa ze ked sedacku vratim a pride nahodou viac poskodena nevratia mi ani to co som im ja za nu zaplatil. Tak som radsej ziadal o zlavu. Nakoniec po nespocetnej komunikacii mi poskytli smiesnu zlavu. Stratili zakaznika. V zivote si nic nekupim od spolocnosti Muzza a ani nikomu neodporucam kupovat ziadne vacsie kusy ktore bude velmi drahe vratit ak nahodou pridu poskodene.

      1. Dobrý den,

        Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
        Při vyřizování reklamací s našimi zákazníky jsme velice shovívavý a i na vaši reklamaci jsme reagovali neprodleně a snažili jsme se celou situaci vyřešit k vaší spokojenosti. Sjednali jsme pro Vás technika, který k Vám dorazil a měl se na poškozený produkt podívat, avšak tato služba byla Vámi zamítnuta.
        Po odmítnutí technika jsme Vám nabídli kompenzaci ve výši 3500 kč, se kterou jste souhlasil.
        V případě reklamací je doprava v naši režii, a zajišťujeme tedy odvoz poškozených produktů.
        Našim cílem je vždy najít společnou cestu k vyřešení těchto nepříjemných situací.
        Ještě jednou Vám děkujeme za zpětnou vazbu, které si nesmírně vážíme, a díky které nám dáváte možnost se zlepšovat.
        V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis na emailové adrese
        S pozdravem,

        Ly
        tým muzza.cz

  5. Pytal som sa kto bude platit za odvoz spat. Vas obchodny riaditel mi odpisal ze ja budem zodpovedny za cenu dopravy spat. Citujem z jeho emailu:

    „Pri vrátkach Vám samezrejme zabezpečime dopravu my (ak by ste si to priali) , bohužial naklady spojené s touto službou su už v réžii zákazníka a výrobok je nutné zabaliť tak aby bol schopný prevozu a nedošlo k ďalšiemu poškodeniu.“

    Dostal som nepravdivu informaciu bud ja v emaile od Vasho obchodneho riaditela alebo klamete vy tu vo Vasej odpovedi. Velmi neprofesionalny pristup z Vasej strany.

  6. Rád bych sdílel zkušenost s obchodem muzza.cz
    Před dvěma měsíci jsme si objednávali pohovku. Zpočátku jsme měli obavy, protože do poslední chvíle nevíte, co si kupujete. Zákaznický servis byl velmi ochotný a přátelský se zodpovídáním našich dotazů a vyřizováním našich požadavků. Zajistí i službu výnosu pohovky až k vám do bytu za příplatek, který se platí na místě, což jsme kvůli mému zdravotnímu stavu ocenili. Pohovka předčila naše očekávání a jsme s ní velice spokojeni. Zejména bych vyzdvihnul špičkovou komunikaci, která se už jen tak nevidí. Určitě to není náš poslední nákup v tomto obchodě.Radim Novotný

    1. Dobry den Pan Erik.
      Chcela by som sa prosim spytat ako zaisti vas zakaznicky servis sluzbu vynosu pohovky az do bytu za priplatok na mieste?
      Pytam sa,lebo my sme si u vas s manzelom kupili pohovku s dopravou zdarma, ale v den dorucenia sme museli prosit o pomoc s vynesenim do bytu pana ridice. Cenu si stanovil on sam na mieste. Keby pan ridic nemal cas alebo keby nebol ochotny s vynosom, zostali by sme s pohovkou postavenou pred domom a neviem co by sme robili v tom pripade. Prisiel by nam pomoct niekto z vasej firmy?
      Dakujem za vasu pravdivu odpoved., Katarina

      1. Dobrý den Kataríno,
        Děkujeme za váš dotaz a vaši zpětnou vazbu.
        V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte kdykoliv obrátit na náš zákaznický servis. Náš tým Vám vždy rád zodpoví na veškeré vaše dotazy.
        Doprava zdarma u nadrozměrných objednávek se vztahuje k prvním uzamykatelným dveřím. Bohužel momentálně je to tak u všech kurýrních společností v České republice. Výnos do bytu je už považován za nadstandardní službu. Po předchozí domluvě tuto službu zajistíme a sjednáme pro všechny naše zákazníky a cena se odlišuje dle výšky patra, do kterého se objednávka vynáší, velikost objednávky atd. Zákazník je tedy předem informovaný o ceně výnosu a částka je pak zaplacena přímo na místě a to kurýrní společnosti.
        V případě, že si zákazník nesjednal výnos předem, naši přepravci jsou připravení tuto službu rovněž zajistit za příplatek, který přepravce určí na místě, což se pravděpodobně jednalo o váš případ.
        Pokud byste měla nějaké další dotazy, kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese , který zodpoví každý váš dotaz.
        S pozdravem,
        Ly
        tým muzza.